Ajakabaja

Ajakabaja, peuterspeelgroep

Binnen de peuterspeelgroep bieden we Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) met het programma Piramide. We werken daarbij nauw samen met de kleutergroepen van basisschool ‘t Prisma; samen vormen we een voorschool. De groepen van Aja Kabaja hebben een eigen klaslokaal op de begane grond van de school met een eigen ingang. De ruimte is in verschillende hoeken verdeeld: een huishoek, leeshoek, ontdekhoek en bouwhoek. Deze hoeken worden bij ieder thema aangepast. Ook hebben wij een eigen buitenspeelplaats met een zandbak, glijbaan en schuur vol fietsjes en ander buitenspeelgoed. Opruimen, samen eten en drinken, buitenspelen en de afsluiting van de dag in de kring horen tot de dagelijkse activiteiten. Het zijn deze vaste onderdelen die de dag ordenen en de peuters houvast en gezelligheid geven.

Lees meer informatie over openingstijden, contact, inschrijving en bereikbaarheid op de Ajakabaja pagina van KindeRdam.