Ukkepuk

Ukkepuk, peuterspeelgroep

Peuterspeelgroep Ukkepuk biedt Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) aan de hand van het programma Puk & Ko. We werken samen met Basisschool ‘t Prisma. De groepen hebben een eigen klaslokaal op de begane grond van de school met een eigen ingang. De ruimte is in verschillende hoeken verdeeld: er is een huishoek, leeshoek, ontdekhoek en bouwhoek. Deze hoeken worden bij ieder thema aangepast. Ukkepuk heeft op de buitenspeelplaats van de school een afgeschermd speelgedeelte met een zandbak en een schuur vol fietsjes en ander buitenspeelgoed. Daarnaast kunnen de kinderen zich uitleven in de grote zaal waar een glijbaan, een kruiptunnel en andere leuke materialen staan. Zingen en voorlezen komen dagelijks terug. Als het weer het enigszins toe laat spelen we een tijdje buiten.

Lees meer informatie over openingstijden, contact, inschrijving en bereikbaarheid op de Ukkepuk pagina van KindeRdam.