Onze school

Onze School

img

’t Prisma heeft ruim 600 leerlingen verdeeld over 3 locaties. Elke locatie heeft een eigen sfeer en identiteit. Maar we zijn wel één school. We gebruiken grotendeels dezelfde lesmethodes en delen dezelfde onderwijs visie. De informatie die u hier vindt, heeft dan ook betrekking op alle locaties.

Ons Team

’t Prisma heeft een groot team dat bestaat uit een mix van jonge leerkrachten en ervaren leerkrachten. Overzichten van de leerkrachten en andere teamleden vindt u op de team pagina’s van de 3 locaties

Aanmelden nieuwe leerlingen

Inschrijven van nieuwe leerlingen kan door het maken van een telefonische afspraak. De telefoonnummers van de locaties vindt u bij de adressen. Desgewenst kunt u ook ook een rondleiding door de school krijgen.

Inschrijving

Wat leren onze leerlingen op OBS 't Prisma?

• Alle verplichte vakken.
  • Digitale geletterdheid.
  • Veel aandacht voor cultuur en burgerschap.
  • Sociale vaardigheden.